Ved ændring af en tilslutningsaftale skal myndigheden udfylde og indsende anmodningsblanket
Adgang til historik i gamle kommuner/amter efter 1. januar 2007
Der har været stor efterspørgsel på en forenkling af brugeradgangen til NemKonto-systemet for administrative fællesskaber.
Hvis du skal ændre stamdata i NemKonto-systemet for myndigheden skal du bruge nedenstående blanketter.
Hvis IP-adresser ønskes ændret, kontaktes NemKonto-supporten, som vil behandle forespørgslen.
Hvis du skal ændre indstillinger for retursvar, kontrollister samt håndtering af fejlbehæftede betalinger, som I har valgt, ved jeres tilslutning til NemKonto? Så skal du benytte nedenstående blanket.
Hvis jeres myndighed ikke selv har adgang til at oprette nye brugere i KMD’s sikkerhedssystem KSP/CICS, så kan du anmode om at oprette nye brugere, og ændre rettigheder for eksisterende brugere for de systemer, som allerede er oprettet i NemKonto.
Hvis jeres myndighed ikke selv har adgang til at oprette nye udbetalende enheder (LOS-enheder) i KMD’s sikkerhedssystem KSP/CICS, kan du anmode om at oprette nye eller ændre de eksisterende udbetalende enheder, som fx. jeres lønningskontor, jeres bogholderi, jeres pensionsafdeling eller tilskudsudbetalingsafdeling.
Hvis I allerede er tilsluttet NemKonto, og sender data via VANS, kan I nu vælge at skifte til at sende data via NemHandel. For at skifte fra VANS til NemHandel, skal I udfylde nedenstående redigerbare blanket, printe den ud og underskrive den. Til sidst skal I sende den ind til NemKonto Support.